Listen to the music and start to dance

Det har tyvärr inte blivit ett enda inlägg denna helgen. Men jag har faktiskt mina skäl!
Nej men denna helgen har gått i ett. I fredags var jag och min snälla pappa och fixade
en dator till mig. Så i skrivande stund sitter jag vid en sprillans ny dator! HÄRLIGT! Fredags
sov jag även över med bästa vän och större delen av arbetsrummet blev klart. Lördags
fortsatte städandet och fixandet i rummet och en stor eloge till både min pappa och framförallt
bästa vän som hjälpt mig otroligt mycket i rummet! Dagen har även den spenderats i
arbetsrummet med lite rensning, städning och fix. Nu är det bara småsaker kvar. Så himla skönt
och jag ska försöka få in en bild inom kort på hur det blev!

Nu ska jag packa upp, ladda hem lite avsnitt av lite serier. Lyssna på musik, ta en dusch, äta
lite middag och senare kommer en lista på händelser över APRILmånad. Kan ni förstå?! Det är
redan april. Det är ju helt fantastiskt. Sitter nu med fönstret öppet och från och med nu och några
månader fram så kommer jag inte att stänga det. För vem gillar inte värmen, fågelkvitter och lite
myggbett på lagom bruna sommarben. Dock är det inte sommar än men snart så!
HAVE A WONDERFUL EVENING och glöm inte att dansa loss lite för ikväll är det faktiskt söndagkväll!

Kommentarer
Postat av: Maja

Nej student livet är inte alls kul, hoppar av svenska kursen då jag inser att jag inte kommer klara den. Sökte till en skola i göteborg men måste göra det via kommunen.



Förövrigt vill jag faktiskt se ditt arbetsrum nu, tror du inte jag dör av nyfikenhet ? Vill också ha ett eget arbetsrum, har inte ens ett eget rum !!!

2011-04-07 @ 23:54:11
URL: http://suckhead.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0