Maneater

Sitter och lyssnar på gammal 80 talsmusik på högsta volymen. Ska snart gå ner och leta reda på ett solarium. Tydligen finns det bara ett enda här inne i stan. Hur sjukt är inte det? Nästa närmsta ligger 45 minuters gångavstånd. Jaja, nog om det. Idag har jag styckat en hel gris och tro det eller ej men det är faktiskt sant. Om sanningen ska fram tyckte jag det va lite obehagligt!
Snart åker jag hem. På fredag åker jag hem och om jag ska vara ärlig igen så har jag faktiskt haft det riktigt bra denna gången, jag har haft fullt upp hela tiden, bakat, lagat mat, satt surdeg och mycket mycket mer! Det har både varot väldigt roligt och lärorikt! Tycker det är bra!
Nej, nu ska jag ta mig ner till stan medan solen fortfarande lyser så fint på gatorna. Kanska ska ta och gå ner och kolla på Umeåälven idag också. När jag kommer tillbaka ska jag i alla fall ta en dusch. Jag känner mig lite GRISIG! Läste ni ironin i det hela? Hahaha. Mobbat, jag sitter jag skrattar åt mig själv! Hahahah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0