Mitt gröna, jordnära arbetsrum!

Här kommer det jag lovat en längre tid. Bilder på mitt arbetsrum. Själv är jag riktigt nöjd och med dessa bilder får ni hålla tillgodo om ni inte kommer hit och kollar själva. Rummet är inte 100 % färdigt, det är lite el som ska dras och lite andra halvroliga saker. Rensa alla skåpen bland annat. Jag glömde även ta bilder till vänster i rummet, men där är 2 hyllor fulla med härliga böcker och mappar, under hyllorna finns en spegel. Svårt att förklara men här kommer i alla fall mitt finfina arbetsrum.






Det kanske kommer fler bilder inom kort om ni har tur!



Kommentarer
Postat av: Paui

SKITFINT!

2011-04-28 @ 15:59:28
URL: http://pauislife.blogg.se/
Postat av: Maja

2 DIE 4 ???

Jag är inte alls avundsjuk inte alls Fisen.

Och jag vill GÄRNA komma och kolla.

Eller jag MÅSTE de.

2011-05-06 @ 03:52:02
URL: http://suckhead.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0