Sommar och sol, havet och vinden, det luktar kaprifol.

Idag har jag bloggat i ett år. Inget märkvärdigt egentligen men lite roligt att göra en lite anmärkning på det.

Dagen bjuder på massor av roligheter. Jag och bästa vän ska idag ut på äventyr, detta kan också översättas till ärenden. Underkläder, träningskläder, däck och slang, cykelkorg och diverse saker ska inhandlas. Även gymmet ska besökas och mat ska inhandlas för ikväll bjuder jag bästa vän och finaste Caroline på middag. Äntligen är hon hemkommen från Australien!

Kan även säga att sommaren nästan är här. Benen börjar bli lite brundbrända och näsan är röd efter flera dagar i solen, hur underbart är inte det ?!

Nu duschen sedan ska jag bege mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0