Feels like home to me!

Jag sitter i mitt arbetsrum.Det är här jag spenderar större delen av mina dagar
när jag bara går hemma. Här har jag dator, där jag kan se både film, lyssna på
musik och slösa tid på internet. Dom dagar då jag verkligen är ledig försöker jag
göra så lite som möjligt på, jag umgås med Em, jag lyssnar på musik och pillar
lite här hemma. För tillfället sitter både jag och Em i mitt arbetsrum och sorterar
min dator. Nu ska jag få ordning på skiten. Är så trött på att inte hitta något, alla
mina saker ligger utspridda på 4 olika datorer/hårddiskar. Jobbigt, men nu är jag
på G.
Imorgon blir det kräftskiva, jag och Em ska hem till T för att frossa i kräftor, räkor
och goda pajer! På lördag blir det som sagt 20år kalas för P, ska också bli trevligt!
Nu ska jag ta tag i min dag och kanske hitta på något vettigare.
Vem vet vad det blir?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0