Got a secret.. Can you keep it?

Som vanligt sitter jag i arbetsrummet. Har pluggat i en timme nu. Känns
skönt att kunna bocka av lite från listan!
Om 2 timmar börjar jag jobba. 5 timmar är dagens pass på så det är
ganska lugnt!

Har precis ätit frukost, hönökaka, ganska torr så det var ingen vidare
smakupplevelse.
Nu har jag fått bildera från Turkey vilket betyder, förhoppningsvis, att de
kommer upp inom kort.
Nu ska jag plocka undan här innan jag ska hoppa in i duschen!

Jag håller på med en hemlis här hemma och hemlisen blir sååå snygg!
Men personen i fråga läser min blogg så hemlisen får vänta ett litet
tag till! Lovar dock att visa när jag kan. Eller berätta för den delen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0