-Hej sockertopp, jag hör "hej tjocksmock"!

Gårdagens frisör besök slutade i fina jultoppar, mitt sista smink är utklämt
från burken, ems kläder sitter numera på mig och frukosten ligger i magen.
Och nu är jag redo...
För ännu en dag på jobbet. Klockan 5 tar jag helg. Ikväll ska jag hänga
med Em, jag vill baka lussebullar. Ska övertala lilla missy att hjälpa mig,
mohaha. Imorgon blir det kanske plugg och sedan på kvällen tar vi det
fyrhjulade fordonet till Åstorp och fina Annanbanana. Hämtmat och mys
står på schemat. Söndag, julbord med familjen. Trevligt trevligt! Men först
ska jag ta några danssteg i mitt rum. En liten sväng om till dagens ljuva toner
och sedan beger jag mig iväg. Ha en undrbar fredag. Min har redan börjat hur
bra som helst så vad kan gå sämre?
Min agenda är fullproppad! När ska jag hinna köpa julklappar?
Tur att jag redan köpt den viktigaste. Till lillasyster!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0