Merry Christmas



NU, alldeles snart är det julafton. På lördag är det julafton. Det vore ju mysigt
med lite snö och julkänsla också kanske? Klapparna är i alla fall nästan helt klara.
Julgodiset ligger i kylen. Och jag är nästan redo för en julafton utan dess like.

Jag står fortfarande och stampar lite, lite ångest och lite blandade känslor men just
nu lägger jag dom åt sidan för det är jul och jag mår bra. Jag gör faktiskt det.
Riktigt bra, allt verkar lösa sig med skolan, jobbet och allt som finns runtomkring.
Jag ska bara bli LITE bättre på att blogga.
Men, en sak i taget och var sak tar sin tid!


Kommentarer
Postat av: Moster Annelie

Här har vi snö! De har iofs sagt att det ska töa bort igen nu i början av veckan. Men du kanske har tur. :-D

2011-12-19 @ 09:19:30
URL: http://caranlachiel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0