My day, today!

Jag vaknar av att solen lyser.
Går upp.
Sätter mig vid datorn, kollar bloggar.
Kollar dagens avsnitt av julkalendern.
Försöker mig på att förstå min skoluppgift.
Laddar ner dagens avsnitt av DH.
Loggar in på Facebook i hopp om att moster är inne. Inget resultat!
Hämtar päronglass med päsinsplitt i. (mycket god)
Kollar på dagens avsnitt.
Hänger upp julbelysning ute.
Ser att det snöar massor ute. Lyckan är total!
Åker ner till kemtvätten för att lämna in min vinterjacka.
Åker till färgaffären och köper mer färg.
Kommer hem och börjar måla listerna för andra gången.
Lillasyster kommer hem, fikar med henne.
Lyssnar på musik. Kör lillasyster till jobbet.
Gör ett omlån på min biblioteksbok.
Ringer Österlens gästhärbärge för boende till våren.
Hämtar ett mjölk.
Dricker mitt glas med mjölk.
Kollar bloggar för andra gången.
Bloggar själv.
Pratar med Em i telefon.
Bestämmer att vi ska till maxi.
Nu får jag skynda mig.
Det var min dag hittills!
P & K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0