Saturday night fever..


Vaknade vid 7 imorse, svettig, kissig och törstig. Gick upp och fixade allt,
gick på toaletten, drack ett glas vatten och bytte tröja samt satte upp håret.
Sedan somnade jag om och nu sitter jag här vid datorn, varit vaken ett tag.
Nu ska jag och E äta frukost, för jag är jätte hungrig!

Afrodans passet jag var på igår då, haha åh vad roligt det va! Jobbigt men jättekul,
absolut något som jag ska göra igen.. Dock har jag väldigt mycket träningsvärk i
min rygg idag + en sträckning i rumpan. Hur känns inte det då? Nästa vecka blir
det BODYSTEP igen, det var väldigt roligt. Dock hängde jag inte med på allt så
jag hittade på lite själv. Hahaha!

Neheee, magen skriker. Jag är superdupermegajättehungrig. Ska gå och äta mitt
bröd som jag bakade igår. Jag har nog inte gett er receptet på det än. Kom jag på
nu! Ni ska få det. Senare idag kanske. Men först lite ärenden till bibblan sendan en
tur till solariumet kanske?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0