Natt&dag


Min natt har varit så dum, jag har sovit dåligt. Vaknat, frusit, svettats,
somnat om, vaknat igen och så har det fortsatt. Därför bestämde jag mig
för att ta en x-tra sovmorgon idag! SKÖNT! Nu ska jag gå ut i köket, leta
upp något gott till frukost/brunch och kolla klart på min föreläsning som
jag aldrig avslutade igår.

Idag ska jag ta mig ner till stan där jag ska möta upp A för en trevlig fika
på stan. Hon är inte bara min vän utan även min arbetskollega och jag ska
säga att vi har väldigt kul tillsammans då vi hamnar på samma avdelning
(vilket inte händer allt för ofta).



Ha en UNDERBAR onsdag, jag kurar nu upp mig i mitt täcke och myser med
ett glas nyponsoppa! Inatt har det snöat men jag vill att det ska töa bort NU
och ge mig sommar. Eller åtminstone lite härlig vårkänsla...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0