Oh my god!




Herregud!
Dagens avsnitt av One Tree Hill va nog faktiskt ett av de bästa/roligaste
hittills. Förra avsnittet var otroligt ledsamt men det är tur att detta piggade
upp alltihop.Dagens avsnitt var roligt och sorgligt på samma gång. Brookes
bröllop står på spel men innan alla bröllop ska det såklart vara möhippa!
Möhippan är vad vi fick se i dagens avsnitt och jag kan tänka mig att nästa
avsnitt kommer handla om Brookes kommande bröllop. Jag bara längtar till
nästa vecka! Det är också bestämt att Peyton inte kommer tillbaka till
säsong 8. Vilket det var sagt ett ganska bra tag. Jag har alltid trott att hon
skulle komma till just Brookes bröllop men så är inte fallet. Synd tycker jag.
Även om Peyton inte kommer så hoppas jag att Lucas kommer på bröllopet..
Vi får se vad som händer!


Kommentarer
Postat av: Caroline

Hallå, du får inte avslöja så mycket!

2011-01-26 @ 16:15:36
URL: http://carolinewedelsback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0