12 dagar och blåbär.

Jag har fått dille på BLÅBÄR! De är ju hur gott som helst och självklart ska det
vara den Amerikanska sorten! igår åt jag en låda med blåbär.
Idag köpte jag 2 nya lådor och en halv är helt plötsligt borta!
Får bli att ta med några till jobbet imorgon...
Dagen har för övrigt varit helt underbar. Väla, shopping, fika, Em, Annabana,
Petronella, Kalleballe, lunch, Ikea och härligt måndagssnack.
Dagen kunde inte varit bättre och jag är numera nästan helt redo för
avresa om 12 dagar. Endast ett par solglasögon jag vill ha som fattas
sedan är allt tipptopp!
Nu ska jag fortsätta med underbara underbara Gilmore Girls,
några avsnitt och sedan ska jag släcka mina stora gröna. Lite trött är jag allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0