När katten är borta..


När katten är borta dansar råttorna på bordet. Huset är tomt i en vecka
och jag är själv hemma. Ganska skönt egentligen, synd jag inte kunde hänga
med men jag vet att lillasyster och pappa kommer ha det superbra ändå! Som
sagt, huset själv, åker nog hem till mamma för lite sällskap några dagar!

Nu skruvar jag upp volymen, tar mig en svängom i vardagsrummet i så hög
volym att grannarna kanske hör, men jag bryr mig inte. Klockan halv 11 börjar
jag jobba, jag har redan sagt hejdå till familjen, satt på min musik och betalat
lite räkningar, jag har svarat på studera.nu ang. min utbildning och jag ska snart
sätta på en tvättmaskin och sedan ta mig en dusch!

Hoppas att ni får en lika bra lördag som jag kommer att ha!


Kommentarer
Postat av: Paulina

Ska du inte fortsätta kockutbildningen?

2011-07-16 @ 12:32:20
URL: http://pauislife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0