Somewhere over the rainbow!



I 205 dagar exakt jag vi väntat. Och dagen är kommen, det är idag
vi åker till Turkiet, jag och bästa vän! Det blir en hel del tjat om turkiet
och nedräkning men vem kan låta bli, inte jag i alla fall!

Just nu sitter vi på planet. Inlägget är tidsinställt sedan 3 dagar tillbaka. Det
har legat här och mognat, väntat och längtat. Det har också ändrats 6 gånger
för att bli perfekt. Till sist gav jag upp och tänkte, men det är ju såhär jag är!

På väg ner till varmare breddgrader i alla fall. Just nu i denna minut, 16:30 ska
vårt plan lyfta. Landar vid 21:00 för alla er föräldrar som kanske blir lite oroliga
eller något! Men oroa er inte, vi (jag i alla fall) har koll på läget!

Så nu ska vi ha en helt fantastisk vecka och jag hoppas att ni har detsamma
nu när augusti redan är här och sommaren tråkigt nog börjar lida mot sitt slut.

Några inlägg kanske jag kan klämma in under veckan. Det beror på hur mycket
sol, hur många drinkar och hur mycket pengar och tid det ska läggas på shopping.


 Nu ska vi njuta av det här. Hoppas att ni får lite sol där hemma också!
Om inte annat, så syns vi om en vecka, eller tidigare, vi får se!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0