What a colourful world!

Ett hav, en våg många känslor. I fjorton dagar har jag inte gjort annat än
att räkna ner, skickat sms till bästa vän om hur många dagar det är kvar.
Och idag är det bara 6 dagar kvar. Det går snabbt. 4 av dom jobbar jag.
Nya utmaningar på jobbet då jag byter från barnkläder till mode de kommande
veckorna. Min väska står redo i klädkammaren och väntar på att få packas.

Reseguiden ligger på bordet bredvid sängen, kläder tvättas, pengar växlas och
det enda jag gör här hemma är att längta, Längta till något som jag väntat på
att få göra i många många år.  Dagarna går och jag tänker fortsätta drömma,
drömma till vi sitter i planet på väg till varmare breddgrader. För då vet jag att
allt är sant, att allt händer på riktigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0