En helt ovanlig underbar kväll

Studenten hemma hos Filippa i onsdags var helt underbar. Dagen började inne
på hennes skola mitt i stan. Utspring, flakåk och många kramar! Jag och Maja
(storasyster) beger oss till grannskolan för att se lite mer utsläpp. Träffar min släkt,
mormor, morfar, moster x2 och kusiner x3. Sedan går jag och Maja hem till
studenthemmet för mat och mottagande av finaste Filippa. Vi får god mat, kyckling med
en utsökt potatissallad, grönsallad, bröd, frukt och tårta. Skumpa och vin okså såklart!
F kommer hem, öppnar presenter och när de flesta gästerna gått sitter jag, filippa och
5 fina personer till kvar ute på altanen till 11. Då beger vi oss in till innerstaden= Göteborg
för att fortsätta kvällen där. Filippa åker till Ullevi för studentfest och jag och Ida sätter
oss på McDonalds med henne pojkvän+ vänner för lite nattamat!

Dagen och kvällen kunde inte blivit bättre och jag är så glad för mina vänner lite längre
upp i landet!

          

     

         

              

Mycket bilder på Filivippen var det under dagen men det var ju faktiskt hon som tog
studenten! Fler bilder ska landa på min dator då jag och Maja ska byta lite pics under
kvällens gång.
Hela dagen och hela kvällen var helt perfekt! Att få känna andra människors glädje på
detta sättet är en häftig upplevelse!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0