See you later alligator!

Bilderna tar ungefär en miljon år att ladda upp. Passar på att skriva lite.
Jag har finfina planer på G. Lite om jag inte kan berätta än men det kommer, så småningom.

Uppdatering om midsommarafton kommer i ett eget inlägg, det är det som tar sådan tid!
Kvällen bjuder på god mat med min pappa familj. Sedan ska jag bara ta det lugnt för jag är
ganska trött. En film och lite bildredigering kanske? Vi får se. Tvätten ska tvättas och rummet
ska städas. Imorgon blir det jobb för hela slanten och det är kul. Endast 4 timmar så det är ju
absolut inga problem...

Nu ska jag gå och hämta mig ett glas med något gott att dricka och sedan bänka mig här
framför igen.

See you later alligator!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0