Something Borrowed

NU! Jag är hemma och tillbaka i swea rike efter en helt sjukt bra vecka i Kroatien.Mer om resan kommer senare.
Just nu sitter jag i min säng och väntar på att mitt hår ska torka lite till innan jag börjar föna det.Idag är en långdag. Först ska jag gå på ett nio timmars pass på textilavdelningen på Åhléns. Jag är semesterersättare för I-M som är ledig i 3 veckor. HÄRLIGT! Idag ska jag snurra om bland textilmetervarorna så att alla nya kommer fram. Höstnyheter börjar komma in denna veckan. Sedan ska jag byta kuddar i soffan, stryka gardiner och byta lakan i sängen! Det är som hemma ungefär! Haha. Efter mitt långa pass kör jag direkt hem till bästa vän, hämtar upp henne för att sedan ta bilen in till Helsingborg och SF bio. Där ska vi titta på Something Borrowed. Ni får checka in trailern om ni är nyfikna! Men innan bion stannar vi till vid MAX för lite middag.
Efter bion ska jag direkt hem och inta sängen!
Tänkte även ge er lite andra saker som juni och juli månad, sommarplaner, kusinmys, semestrar, loppisar och lite andra saker men en sak i taget och var sak tar sin egen tid! (Alfons Åbergs pappa)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0