A cup of tea?


Vaknade vid 7. kände mig lagom pigg och steg upp. Good work! Just nu sitter jag och
lyssnar på musik, jag har skickat ett par mail, skrivit klart min projektplan till skolan
(som dessutom ska vara inne i morgon, hur bra är inte det?). Jag har kollat igenom min
blogglista samt slöat runt lite på facebook som för övrigt är ganska tråkigt. Jag dricker
min första koppa Earl grey te och det smakat gott! Allt detta på bara 57 minuter, hur
bra som helst! Resten av dagen ska jag försöka vara lite duktig.

Och förresten, min mamma fyller år idag! Happy birthday mum!



Denna bilden är visserligen 10 år gammal men jag orkar inte leta efter någon ny bild!
Finns inte så många nya på min mamma då hon oftast står bakom kameran. Men hon
är vacker ändå! Ikväll blir det dessutom tårta, MUMS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0