Friday night

Jag vet att jag skulle börja, och det ska jag också. Bara det att i tisdags jobbade
jag. Onsdag låg hela blogg.se nere så man kunde inte logga in och igår (torsdag)
jobbade jag. Därför min frånvaro denna vecka men jag tar det som det kommer.

Tänkte även lägga upp lite bilder från min semester.
Jag har även lite goda planer på gång som kommer inom kort. Det ska bli kul!

Ikväll ska jag och bästa vän hem till P för att träffa hennne och T. Det var länge
sedan vi träffades nu och det ska bli jätte roligt! Jag ska ta med mig en banan och
chokladkaka att bjuda på så det kommer nog bli suveränt. Nu ska jag ta och avsrunda
dethär. Sätta på hög musik, bädda min säng och fortsätta dagen med städ (bytesdag),
plugg och bakade! Låter som en bra dag, eller vad tror ni ?

Förhoppningsvis, om jag är duktig, kommer det upp lite fler inlägg idag. Minst ett i alla fall.

SO HAVE A NICE DAY!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0