Jag har tänkt..


Jag har tänkt börja att vaje ny månad, skriva upp viktiga datum för mig. Som betyder
något extra. Och med tanke på att jag kom på det idag börjar jag idag men i fortsättning
kommer det att skrivas i början av varje månad. Så alltså under resten av mars månad
händer följande!

14 mars: Pappa fyller 45 år
14 mars: Lillasyster har namnsdag
15 mars: Mamma fyller 42 år
28 mars: Moster Annelie fyller 27 år

Så hittills är det bara födelsedagar som infinner sig i mars månad. + en namnsdag.

En liten till sak som är lite rolig är att båda min mammas syskon, inklusive henne själv är
marsbarn. Min morbror fyller år den 11:e, mamma 15:e och moster den 28:e.

Gissa om min mormor hade kul på midsommar :) Haaha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0