Ojski bojski


Här märker jag att det går bra? Eller inte. Får nog bli skärpning på det snart alltså.
Bilderna från kameran har jag inte tömt än men det kommer. Förtillsfället sitter jag
med böckerna framför mig och ska snart sätta igång. Ska bara bli klar med denna
inlägget först. Vet egentligen inte vad jag ska säga..

Dagen idag bjuder på lite av varje. En PERFEKT torsdag sådär. Jag ska åka till Halmstad
och lämna tillbaka en bok. Jag ska äta klart min frukost. Jag ska köpa flera nya bh:ar
då inga passar längre efter att min läkare gav mig lite söta piller att stoppa i mig varje
dag, SUCK. Jag ska ta hand om min sjuka lillasyster, pussa på min lillebror och krama min
bästa vän!

Ha en underbar dag och don´t forget to smile and keep dreaming!




Kommentarer
Postat av: Lilla Li

Hahaha har brösten blivit större eller mindre?!

2011-03-11 @ 07:03:23
URL: http://allteftersom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0