Himlen är oskyldigt blå!

Jag tog det väldigt lugnt i helgen, slappade och rörde mig inte i många knop.
Det är så det ska vara ibland!
Igår var jag hemma hos bästa väns mormor och gick därifrån med ca 70 plantor.
Och jag överdriver inte. Det var blommor i mängder!



Såhär såg min cykelkorg ut. Under denna låda med 20 plantor jordgubbar står
ytterliggare 2 stora krukor! På pakethållaren spände jag fast 1 låda med 25
plantor. I påsen på styret hade jag 5. Resten av plantorna hade jag redan gett
mamma. Hon fick det i morsdag present av mig.
Jag hade inte plats helt enkelt! Men det är underbart och nu är min baksida och altan
helt jätte fin!

Imorgon har jag tvingat med min lillasyster till Väla. Hon var väl sådär glad för det
då hon har mycket i skolan. Men jag vill dit då jag behöver ny bikini och mina
byxor sprack igår! Jag har dock slitit dom med hälsan så det är väl lite mer okej!
Har bara ett par jeans till och det känns som att det är lite snålt att bara äga ett
par jeans. Tror därför jag får införskaffa mig ett par nya!

Ikväll ska jag kolla på One Tree Hill om det inte går något bättre på TV, vilket jag
inte skulle tro! Jag är helt såld på serien men vem kan inte älska gänget från Tree hill?
De är ju helt underbara!

Nu tillbaka till lillasyster som kom in med mackor. Tror jag knycker en av henne
för min mage kurrar lite!
Och himlen är både underbart och oskyldigt blå.
Solen lyser och livet känns ganska bra idag faktiskt!

Kommentarer
Postat av: friberg

hoppas att det luft i dacken

2011-05-31 @ 21:20:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0