Tisdag!

Jag sitter i ett kaos. Kaos av jobb! Har fått lite jobb i Halmstad och det är numera
där jag tillbringar mina dagar. Stolar ska flyttas, bord ska monteras, el ska dras
(inte av mig då!), tavlor ska upp och saker ska inhandlas. Igår var jag och underbara
Em och Anna (TACK för all hjälp!) på IKEA. 300 kg med möbler och varor kommer
med leverans idag. Mellan 13-17, kanske dags att äta lite lunch, magen kurrar.
Var hos doktorn i morse. Det gick bra! SKÖNT!
Fick göra ett EKG, har ni gjort det någon gång?
Nu ska jag sluta babbla, ha minimöte med snickarna och sedan ge min mage
lite lunch. Visst låter jag vuxen? Jag vet, ovanligt men sant. Till nästa vecka
i alla fall. Det är då jag planerar att vara klar för sedan åker jag till UMEÅ!

Kommentarer
Postat av: Paulina

Vad är det nu du har för projekt? :P

2011-10-04 @ 14:33:59
URL: http://pauislife.blogg.se/
Postat av: Annabanana

Äsch då! Det var ju bara kul! :)

Jag har gjort EKG tre gånger (tredje gången fick jag visa en snurrig sjuksköterska hur man gör, haha).

Visade det någonting? Hur gick det?

Love! <3

2011-10-05 @ 22:39:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0