Vad hände här egentligen?

Jag sitter här. Ännu en gång. Som alla adra dagar! Jag har varit vaken i exakt två timmar och 25 minuter. Jag ska plugga idag. Det behövs. På fredag är det dags för tentamen. Håller mina tummar så jag blir av med denna kursen nu. Håller även på med lite presenter här hemma. Ska nog slutföra dom idag också. Som lite paus i allt pluggande. Ute är det höst. Det blåser in lite kalla vindar genom mitt öppna fönster, jag njuter. Går och kokar mig ännu en kopp te! Och vad hände förresten med min blogg. Jag kan inte ändra typsnitt, göra feta bokstäver, ändra inlägget till centrerat eller lägga in bilder. Jag kan inte göra en radbrytning eller sätta mellanrum. Är det bara min blogg eller är det likadant överallt? Nu till läroboken och min anteckngar för här ska pluggas. Ikväll blir det middag med Em och P. Bakad potatis. Det är underbart! Men jag är fortfarande lite nyfiken på vilka ni är som läser? Siffrorna ökar städnigt men jag har inte den blekaste.

Kommentarer
Postat av: Paulina

Jag läser flera gånger om dagen! :) Och ang bilder och det där så funkar det inte på min heller. RIKTIGT störigt!!

2011-09-28 @ 13:26:17
URL: http://pauislife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0