En sjuhelsikes plan..

Klockan är nu 1. 40 någonting. Det beror på när jag kommer publicera detta inlägget.
Jag hade en sjuhelsikes plan. Det var jättebra, tills den sprack. Vi tar det från början.
Igår morse ( söndag) vaknar jag och äter frukost med min fina familj. Jag packar,
städar, duschar och gör mig klar. Går hem till E för lite söndagshäng innan jag ska
bege mig neråt. Sagt och gjort. Fick lite mat och vi snackade och tittade lite på tv.
Sedan åker jag hem och jag tog min lilla guldiga bil och begav mig hemifrån. Det gick
skitbra rent ut sagt. Jag kommer hit, packar upp, lagar middag och tittar på ett avsnitt
av Grey´s Anatomy. Sedan ska jag gå och lägga mig. Klockan är nu halv 7. Jag var
tvungen att lägga mig så tidigt för att få lite sömn. Klockan skulle ju ringa 1.00. En timme
går, klockan blir halv8, en till, halv 9.. Nu börjar jag bli frustrerad över att inte kunna somna.
2 timmar till går. Halv 11 och jag känner att nu kan jag somna. 4 timmar senare!! Panik att
jag somnade kl 23. Klockan ringde 2 timmar senare och här sitter jag nu. Dödstrött, frusen
och med två systemtetpåsar under ögonen. Ni vet den lila vatianten. Mina påsar under
ögonen kan jämföras med den påsen, i både färg och storlek. Så ja, min plan sprack. Jag
hoppas på att jag kan hålla mig vaken hela dagen så att jag kan somna i tid!
TACK OCH ADJÖ, KORV MED BRÖ´!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0