Let the adventure begin!

 
Nu börjar vi vårt äventyr. Dagen är kommen. Dagen som vi väntat på i 207 dagar! Dagen med stort D. Dagen då vi 4 åker till Grekland och lever loppan i 3 veckor (nästan). Väskan är packad, benen är rakade och maten ligger alldeles snart i magen. E´s pappa kommer hit om 2 timmar och hämtar upp mig och Mathilda. Ner till Köpenhamn och sedan landar vi i natt/morgon. Klockan 4 lokal tid, alltså 3 här hemma landar vi i Grekland. Första dagen, imorgon, gör vi nog inte många knop. Men sen så!
 
Nu är det bara att hoppas på att allt är med.. Är det inte det är nog inte hela världen. Pass och pengar, det kommer man långt på vill jag lova!
Min tanke är ju att man ska vara lite duktig på att uppdatera här så att ni där hemma vet att vi lever i alla fall.
Nu är det dock dags att hjälpa pappa i köket.
Sen är det faktiskt dags! Jag jag kan ju meddela att vädret ser lovande ut, 32 grader och STRÅLANDE sol. För en gångs skull är jag mer glad för min egen skull än för någon annans att just jag ska åka utomlands. Min näsa behöver lite sol. Jag försvinner snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0