Here is the deal!

Okej, mina BREAKING NEWS som jag pratade om... 'trummvirrvel' tack!
Hela hösten tänker jag spendera på varmare breddgrader. Nytta med nöje så att säga.
Jag påbörjar min resa den 10 september. Då flyger jag ner till Spanien, Malaga för att vara
exakt. Där spenderar jag 8 veckor. Pluggar spanska och lever på stranden. Efter dessa
förhoppningsvis underbara 8 veckorna tar jag ett inrikesflyg till Barcelona, tar mig sedan vidare
upp till Lloret De Mar och Costa Brava för 5 veckors reseledarskola. Har jag sedan turen med
mig så kommer jag hem med ett jobb som reseledare. Men det återstår att se.
Den 17 december är jag alltså hemma igen för att omfamna den härliga?! vintern.
Jag tror att detta kommer bli en helt awesome höst och jag hoppas att ni vill följa med på min
resa?!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Moster Annelie

Klart! Träffa ingen spanjor och fastna därnere bara!

2012-06-29 @ 17:47:35
URL: http://caranlachiel.blogg.se
Postat av: Caroline

Hade gärna följt med i väskan men får väl nöja mig med att följa dig över bloggen! :-)

2012-06-30 @ 21:12:40
URL: http://carolinewedelsback.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0