Amazing

Nåja! Det gick inte så bra ändå med det där bloggandet. Allt annat tar för mycket tid
helt enkelt men ett inlägg då och då kan väl till och med jag klara av! Veckorna bara
springer iväg. Nu har jag varit på min praktik i 9 veckor. Och nu känns det jättebra.
Ensamt när jag inte är på praktiken men annars jättebra. Det väger upp mot de övriga
timmarna. Och ännu bättre är det när man vaknar och det är ljust ute. Tror att man
försovit sig men inser att klockan faktiskt bara är halv 6! WONDERFUL!
Jag tror närmare bestämt att våren är här på riktigt denna gången. Förra gången sa jag
det och 2 dagar senare snöade det. Men jag känner i min lungor att våren är här.
Imorgon åker jag hem. Vi får se vad helgen bjuder på men det ska bli skönt att se
några älskade ansikten.
Nu börjar det dock bli hög tid för mig att ta lilla guldägget till praktiken. Idag är jag på
gården och nu slår det mig att ni vet ju inget om min praktik. Mer om det i ett annat
inlägg för jag måste verkligen gå! Påminn mig. Jag lär glömma av det!
Ha en underbar ljus torsdag och njut av att helgen kommer i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0