It is time!

Tror jag. Jag tror att det är tid att börja blogga igen. Vad sägs om det?
Kanske att jag kan hålla det uppe. Mest för familjen och vännernas skull.
 
Så vad är största anledningen till detta då?
Jobb hos Nazar i sommar. Alltså befinner jag mig i Turkiet fram till november.
Awesome på det säger jag!!
 
Om jag orkar/ hinner/ känner för det eller något i den stilen så är faktiskt
min plan att jag ska börja blogga. Om mitt liv igen. Om allt möjligt som jag
känner för.
 
Jag åker om lite mer än två veckor och det är rätt mycket förberedelser
inför avresa. Så vi får se lite vart detta sluta. Nu innan jag åker är det i
alla fall MASSOR av roliga saker som händer. Mer om det i annat inlägg.
Jag känner för att börja igen. Men vet inte om jag kommer orka hålla
igång det. Det återstår att se.. 
 
Så, på återssende! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0